Congrats, now u made it!

Nu är jag vuxen.
Det sa Millafrilla nyss till mig.
För jag har precis betalat min första räkning via min nya internetbankdosa.
Den skaffade jag mig idag. Men att den skulle vara så krånglig visste jag inte.
Tur att man har Milla och R som man alltid kan ringa då man stöter på världens alla problem.
Med hjälp av Millas högtalarfunktion på mobilen talade dom om för mig i kör hur jag skulle göra.

Sen när jag var färdig, insåg jag att det var en ganska lätt grej, piece of cake,
och Milla sa "Grattis Jenny, nu är du vuxen när du har betalat din första räkning via internet!"
och jag tänkte, att tur är väl det..




Puss.
/J
2008-10-20 @ 18:58:27 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: anna

Tack, trevligt att höra :-) Du är välkommen nääär som!



Vad skönt med tänderna, det är verkligen olika det där. Och tro mig, jag var INTE lugn de första gångerna haha, det är nu när jag börjar vänja mig mer eller mindre.. Sprutan hjälper ju till att döva smärtan så den är bra :D

2008-10-20 @ 19:55:13
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: monika

Va bra! Jag har oxå en dosa, som inte blivit använd ännu..... Du får hjälpa mig ngn kväll =)

2008-10-23 @ 09:20:22
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0