Hyvvää huomenta!

God morgon!
Jag kom just på att jag inte rökt på nästan en månad.
På lördag har det fanimig gått fyra veckor!
Jag har tagit ETT BLOSS, and that's it. Det blosset gav inget sug för mer än bara ETT BLOSS så det blev inte mer än så, så jag räknar faktiskt inte med det..

På lördag slutar jag dessutom tidigt, så jag har tänkt att uppvakta mig själv lite och kanske fira lite.
För det känns damn good!
Dessutom är det ju faktiskt första gången jag försöker sluta..

Jag tror att det hjälpt att jag inte förbjudit mig från att röka.
Om jag gjort det hade det antagligen blivit för påfrestande.
Jag har bara tänkt att jag inte behöver den där ciggen, och när jag känt andras rökdoft har det inte heller lockat så mycket..


För att inte tala om Milla.. Det har snart gått ett helt år för henne! På min födelsedag faktiskt, 5e december..
HON är grym, efter att ha rökt i femton år.
You go girl! =)



Har en ganska så fin dag framför mig, i hope.
Jobba 11-16, sen kommer min babe Marie och plockar upp mig, så ska vi ha en catchingupdate på något avsides fik (R.I.P Cafe Tolv.) med fluffiga kuddar och handvävda filtar.
Efter det blir det en matbit någonstans med min Jonnieboy.

Lycka till Milla, som ska vara nanny i Slottskogen i eftermiddag.

Nu, efter Vakna med the Voice, blir det nog en uppiggande dusch.. Vart vaken sen sju nu så kan behöva röra på mig. Hehe.

Ha en fin dag.
Puss./
Jenny
2008-10-09 @ 08:43:50 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Du e jätteduktig!

2008-10-09 @ 09:25:53
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0