Namnsdag

Vaknade 07.55 och kunde inte somna om.
Då är Vakna med The Voice helt klart bäst.

Igår var det en sån där perfekt söndag. Frukost med MillanEspresso House, sen gick vi ner på stan, Milla köpte ljus. Efter det hem och laga middag ihop, sen gick jag för att öla med Sai. Kom hem, kollade på film, somnade..
En lugn och fin dag så att säga.
Idag har jag två träningspass framför mig, ajajaj. 

Förövrigt har jag namnsdag idag!
Har aldrig riktigt trivts med mitt namn, men man har ju inte så mycket att välja på...


Det är antingen porrskådisar med silikon eller nördar med fett hår som heter det.. eeehh...


Over and out.

Puss

2008-10-06 @ 09:13:09 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon.)

2008-10-06 @ 09:55:52
URL: http://jonnaa.se
Postat av: petra

Jamen gratulerar, ha en bra namnsdag ;)

2008-10-06 @ 20:15:59
Postat av: monika

Jenny är ett fint namn!! Så de så =)

2008-10-07 @ 12:36:39
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0