nystädat

Tjoho. Äntligen bloggar Milla igen. Efter en lång väntan är jag äntligen tillbaka. Den senaste månaden har jag varit totalt slutkörd varje dag. Nytt jobb som tar all kraft ur mig. Har inte ens bloggat ju.
Idag har jag stor städat hemma. Nu är det så himla fint. Vi har även varit på IKEA och inhandlat diverse saker. Bla nya fina ljusstakar till köket.

Igår var det fest hos Hannah. Hon fyllde år. Där bjöds det på hallonbål och paj och Hannahs jättegoda rosa prinsesstårta. Massa trevliga tjejer var det där. Det var ju trots allt tjejmiddag.
Innan midnatt åkte jag och Josie till Diamond Dogs och drack varsin p2 innan jag gick hem och Josie gick vidare till Bliss.
/Milla




2008-10-19 @ 18:52:45 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Caisa

Guuud vad mysigt du verkar ha det i din lägenhet! =)

2008-10-19 @ 21:16:09
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: anna

Vad snyggt med ljusen och tapeten där :-)



Har en hel kategori som heter Bokhörnan, kika gärna in där för lite tips!

2008-10-20 @ 00:40:48
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0