Jag har en plan....

Jag har en plan.
Och för en gångs skull vet jag att den kommer gå i lås..
Det är en veckoplan.
Nu har jag precis sköjlt ur hårfärgen och duschat, ska strax sätta igång med att packa ner mina kläder i min fula, knallröda väska.
Sen åker jag emot stan och jag ska köpa ett par hoooottiejeans.
Efter det blir det förhoppningsvis en fika med Millus (om hon nu bara svarar på mina mess...).
I eftermiddag/kväll blir det tacotime, med min Jonnie och bönröran jag väntat på sen i maj.
Förhoppningsvis någon bra film också. Till skillnad den vi såg iförrigår, "A dirty shame"... hehe ;)

Imorgonbitti plockar farfar upp mig för färden emot Linköping, med första anhalt i Borås där min kära morfar ligger och vilar.. Efter det bär det av mot Vikingstad utanför Linköping, där min farbror och mina två kusiner bor. På kvällen är det in mot Linköping City där min kära Eliana bor nu!
På lördag är det Håkan Hellström i Norrköping på menyn!
Aurr... Jag bara njuter och väntar på att timmarna ska rulla.. Ska nog börja dra mig, börjar bli hungrig..

Hej så länge!
Puss/
Jenny
2008-10-30 @ 12:34:58 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Trädet

Hej, titta gärna förbi min blogg och kommentera om du vill:)

skulle va roligt:)

www.hejtradet.blogspot.com

kraam

2008-10-30 @ 22:39:49
URL: http://www.hejtradet.blogspot.com
Postat av: monika

Nu e de änna dags att uppdatera lite va?!! ;)

2008-11-05 @ 16:03:53
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0