Försök till en söndagsupdate

Nej du, bloggen, vad hände egentligen?
Vi skrev saftiga och intressanta inlägg och uppdaterade med bilder.. Låg på 'Mest aktiva'-listan ett tag..
Och nu så har det gått 6 dagar sen senaste inlägget.
Lite tråkigt, för blogg är ju kul.

Första natten på antagligen en vecka som jag somnar riktigt gott, sover länge och sedan vaknar med maassa ny energi.
Hade lite konstiga drömmar om Liseberg. Det var riktigt läskigt faktiskt, drömde att Upswinget kunde gå och ställde sig över Hangover som då brakade ner över Parishjulet och Lisebergsbanan... Under sprang människor i panik..
Sen vaknade jag av la sambonita som tog disken:)

Förövrigt har det inte hänt så mycket.
Har dock...
*Varit rökfri i 22 dagar
*Bestämt mig för att en dag bosätta mig på Hawaii
*Insett hur lyckligt livet kan vara
*Jobbat så ryggen knakat
*Varit lite smått grinig (vilket jag hoppas att Mahogni förlåter mig för..)
*Gjort ett nytt försökt till att komma igång med träningen

Här har ni lite äkta vara, folcs;
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow


Nu ska jag klä på mig, sen bär det av emot Vasatown för frukost på Espresso House...
Peace & Love/
Jen
2008-10-05 @ 11:27:39 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

åh älskar, älskar, Älskar denna versionen av låten!!

Hoppas det är bra med er?! kramar

2008-10-21 @ 19:42:06
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0