God morgon

Nu är jag äntligen ledig, vilket jag längtat efter hurlängesomhelst.
Två dagar. Idag och imorgon. Men nu har jag inget sug. Jag är bara helt avslagen här i sängen och fortsätter gärna med det resten av dagen.
Men jag ska på dejt. Och det är jag som har fått i uppdrag att klura ut vad vi ska hitta på.
Gokart, verkar det bli. Om han vågar, dvs. Annars bowling.
Sen har min sambo sagt att hon ska sova borta inatt, så kanske bjuder jag på middag.
Vi får se hur ambitiöst det blir i slutändan, hihh.

Här bjuds på en låt som alltid piggar upp sura miner.
Babyshambles - You talk



Nu skiner solen och jag ska faktiskt ta tag i det här och gå och föna håret.
Catch u latah.
Puss.
/Penny
2008-09-02 @ 11:41:42 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får en bra dag =)

Gokart är väl en bra ide!

2008-09-02 @ 11:43:03
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0