Here we go..

Personalfesten i lördags var jätterolig.
God mat och trevlig stämning.
Bara ett par som satt i sina hörn och gäspade, men dom flesta verkade måttligt roade!


Jag&Tomasz                 

Josephin hävdar att hon är biff.

Strippan Tommy Petra&Pouya                 Jonnie&Jag                    Stavros

Efter kräftskivan som ägde rum på jobbet bar det av till Park Lane.


Har precis ätit en gooood middag med min kära sambonita..
Nu ligger jag i sängen och är allmänt orklös.
Avbokade min date med Mathilda, pilatespasset blev inställt på grund av Millas förkylning
så nu är jag ledig fram till åtta, då jag ska ta en fika med Sai..
Mina lediga dagar blir antingen helt tomma på schemat eller fullspäckade, aldrig någon ordning på planeringen..

Josephinen har stängt in sig på sitt rum och pluggar religioners matkulturer, tror jag..
Nåja. En powernap hade inte suttit illa nu.

Puss&kram
/Jen
2008-09-22 @ 16:57:01 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag säger som alla andra: jag lyssnar på allt möjligt. :) Jag har ingen speciell artist, jag brukar falla för vissa låtar bara...



Ha det fint... ^^

2008-09-23 @ 09:46:03
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0