Lediga onsdag

Viiilken skön dag!
Började helt rätt. En varm skön dusch och lite kel med missen, sedan iväg till Franks och bjuda boyfrienden på frukost.
Spidercola med glass och räkmacka ville han ha. Det betyder alltså en cocacola-milkshake och skum andedräkt. ;) Hihi. Men det var han värd. Efter det, kika lite efter jackor, utan resultat..
Sen hem och slaappaa. Lugn och ro. Ska snart tina upp min africana och koka lite ris till det.
Sen har jag chailatte-date med bloggens andra halva, Milla. Vi ska leka med våra grymma kameror i det vackra höstvädret, i Slottskogen.

Nu återgår jag till youtube, där min andra kärlek är. (DeVotchka... borde fått hem skivan idag, kanske kommer imorgon? Måste. ha. nu..)


Puss&Kram
/Jen
2008-09-17 @ 14:21:45 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Jackan du har på dig ser ju fin ut =) Är den ny? Kram!

2008-09-17 @ 18:22:18
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0