Söndag

Vilken söndag. Helt perfekt, för att vara en söndag.
Vakna upp glad bredvid sin pojkvän som sen åker till jobbet, somna om, vakna och dra sig till klockan två, efter det städa lite, sen köpa med mig thaimat, chips, godis och läsk hem till mama och kolla på film. Sova nån timma. Ta en dusch, sen kolla på en till film..
Jag älskar söndagar.

Igår var festen på Rockbaren. Det var kul. Jag träffar alltid fler folk där som jag känner än någonannanstan.
Det var crazy. Som det alltid är.
Nu är jag jäättemätt efter att ha svullat konstant i mat hela dagen..
Lön imorgon. Shoping, imorgon.

Det var nog bättre än ingen uppdatering alls, eller vad säger ni?...
Pusspuss
/Jenny
2008-09-14 @ 21:26:44 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, va mysigt att du kom hit! Synd att inte I am legend va bättre... Det trodde jag den skulle va.

2008-09-15 @ 12:12:37
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0