Dèjá Vu

Satt och kollade runt på Bilddagboken precis, och klickade in på en väns ex sida av en slump och kollade runt bland hans bilder. Under en bild på hans tjej var en text jag kände igen, men jag klickade vidare. Till slut kunde jag inte sluta tänka på texten, så jag gick tillbaka till bilden, och såg att det var en youtubeadress också, och alltså.
Jag kollade såklart videon, och jag var som i chocktillstånd. Det är jag nog fortfarande..

Jag vet inte vart jag har hört den här låten, och jag vet inte när, men jag vet att den har betytt mycket för mig. Och jag älskar den så fort jag lyssnar på den nu. Hittade sen en till låt med Loke, 'Spring', och den satt lika hårt. Jag kan inte relatera till dom! Jag får panik snart, vet inte hur jag ska komma på det!
Ringde såklart Milla för att kolla om det var något hon lyssnat på när jag var liten, men hon hade inte en aning om vem Loke ens var. Kan pappa ha lyssnat på det när jag var liten? Eller mamma? Ne, inte mamma. Möjligen pappa.


Loke - Allt Du Är


Loke - Spring


Videorna e riktigt sugiga, men låtarna.. Dom är värda att ge iallafall en chans...!

Det läskigaste e nog att jag kunde nynna med så fort jag slog på låten. Jag behövde inte ens lyssna igenom den, det bara kom. Ändå e det som att dom vart förträngda.
Shit. Så hiiimla otäckt! Jaja. Vi får väl se om det dyker upp något gammalt minne, isåfall kan jag lova er en update..;)

Pusshey
/Jen
2009-02-12 @ 18:43:37 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Varför inte jag? Kram =)

2009-02-19 @ 08:48:12
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0