Fredag

God morgon! eller förmiddag. Mig kvittar!!
Tredje lediga dagen idag, och det är bara sååå skönt att ligga här i soffan invirad med täcket..
'Hem till gården' är på i bakgrunden, men jag tänkte strax köra ett par rundor på Littlebigplanet! Det var ett tag sen..
Dagen började kl.08 då jag hade min underbara tvättid. Så, ja. Sen dess har jag varit vaken.

Tror ni jag kunde somna inatt eller. Hallå liksom. Låg och funderade på möbleringen, alla ekonomiska kostnader, när jag borde ta dit Smulan, osvosv..  Jag är såå nervös, eller säger man så? Jag är exhalterad?
Det ska bli så skönt att dessutom få börja om med en stor tvåa. Inte en liten etta på 25kvm. Det här är verkligen en riktig lägenhet, ett riktigt hem!
Waaah.
Sen så ska min pojkvän dessutom hjälpa mig att välja dom bästa elektronikprylarna till de billigaste priserna. Känns kul att investera i något vettigt. Jag har en förstärkare, men vill ha en PS3, TV (37tum dessutom, jagbörjar ha koll!!) och två högtalare. Det kommer att kosta. Men hur ofta bygger man upp ett hem liksom? Inte varje dag iallafall.

Så. Ja. Ikväll blir det den fjärde Star Warsfilmen (fjärde i handlingen alltså. vi har kört i den ordningen. alltså dom nya först..) och tacooos, mums.

Pusshej!
/Jen

marie t.v, jag t.h förra helgen
2009-02-06 @ 12:21:54 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, känner igen det där du... låg också sömnlös i många nätter, man har ju så mycket att planera

2009-02-06 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0