Blondinbella och Storstadspojken

Jag har faktiskt kollat lite på blondinbellas blogg idag och insett att tjejen beter sig och ser ut som en kvinna i 40-årsåldern, Hennes kille Nils ser så där käck ut hela tiden. Om 2-3 år ser vi paret Blondinbella/Nils överallt med hemma hos repotage och uttalanden om hur fantastiskt det är att vara unga föräldrar.

Jag kan inte hjälpa det. Men jag stör mig faktiskt på vissa människor. Kolla på dom liksom.

/Milla



2009-01-31 @ 11:41:45 saker vi ser som vi anser udda Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

He-he!! Håller med.... Kanske vi får se redan om ett par månader, dom håller ju på att flytta till en gemensam 2,5:a nu på Karlaplan.... Bra att hon åkte ur Lets Dance!!

2009-01-31 @ 18:36:11
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0