Happy new 2009

Nytt år allihopa! =)
Jag brukar älska de allra första dagarna av ett nytt år. Men hittills har jag bara jämrat mig..
Vaknade upp på nyårsdagen med hög feber och sprängande huvudvärk som jag först trodde var ren jävla BAKSMÄLLA. Men när det sen inte gav sig förstog jag att det var influensa. Uäk.
Men, trots en hel del bråk så var min nyårsafton oerhört lyckad! Var i Linköping hos mina vänner som hade ställt till med riktig brakfest. Alla var bara glada och lättsinnade, vilket gjorde det enkelt att mingla.

Jag satsar på att vara gladare åt det nya året från och med nästa vecka, då förkylningen förhoppningsvis gått över!

OCH, då Milla kommer hem igen.


Nu ska jag krypa ner i sängen igen...
Pusshey!
/Jenny



(jag som blond sjukling...)
2009-01-03 @ 14:24:22 släkten är värst Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0