Are You scared ?

Kära, fina, välbäddade säng. Just nu tilltalar du mig mer än vad du gjort på länge.
Jag får aldrig huvudvärk när baksmällan kommer, det sätter sig bara i kroppen.
Jag har varit som spaghetti hela dagen.

Fyfan vilket väder det har varit idag. Det har inte gått en sekund utan att det regnat!

Inget vidare attraktivt inlägg. Men tänkte avråda er från en film jag sett ikväll.
Josie och jag var sällskapssjuka och popcornkåta så vi slog ihop oss och gick till min kära granne Pouya för att låna en rulle. Han har ett helt bibliotek med filmer, förståru.
Vi ville ha nån läbbig film, sa vi. En ganska så ny.
"Jaa, men då ska ni se denna! Den är verkligen helt okej!" sa han och plockade fram 'Are you scared?'.
Vi litade på Pouyas omdöme. Och blev TOTALBESVIKNA.
Den var antagligen inspelad med en vanlig svenssonfamiljekamera, skådisarna var så kassa att man häpnade.
Filmen var bra i sig, så om det inte vore för att dom hade en budget på 300kronor när dom spelade in den så hade den kunnat bli en storsäljare.

Men klart att jag tackar för lånet.

Nu ska min fetbleka pastaimiterande kropp äntligen få vila ut.
Imorgon är det Uggla som gäller, föfaan!
Det är väl typ min plan för veckan. Sen jobbajobbajobba.

Jomenvisst. Innan ni hör mina snarkningar i texten är det bäst att jag avrundar.

Puss.!
/Penny



P.s. Det var bäst att träffa Millan idag. Äntligen är hon hemma och kolabrun. Gosh, har saknat dig. D.s
2008-08-04 @ 22:59:01 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

Filmen va ju så kass att jag blev scared! Hohaha. Pussisar ill världens bästa jävla jenny

2008-08-05 @ 11:30:52
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0