Gammal?

Lyssnade på radion förut när jag diskade. Dom pratade om när man blir gammal. Då började jag tänka på det. När är man egentligen gammal? När jag var 15 år tyckte jag att alla över 25 var skitgamla. Nu när jag är 30 tycker jag att alla över 50 är gamla. Men snart är man ju där själv.

Är man gammal när modet som var när man gick på högstadiet kommer tillbaka? När sin gamla favoritlåt kommer som technocover? När man inte får visa leg på bolaget längre?

När är man egentligen gammal?

/milla
2008-08-29 @ 18:01:59 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer
Postat av: Jozie

Face it darling! Du ÄR gammal allready;)

2008-08-30 @ 17:38:38
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/
Postat av: Linda

Glöm inte att kolla in mina 4 sport frågor på bloggen. Tack i förhand! Ha en fortsatt trevlig söndag /Linda

2008-08-31 @ 15:49:25
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0