Nyblivensambootur

Nu har jag varit sambo i fyra timmar.
Hittills har det gått dåligt.
Först välte jag min finaste thékopp så Josephine fick dammsuga.
Sen gjorde jag sönder müslipaketet så det vimlade av havregryn och krisp i hela köket.
Nu välte jag ut ett glas juice på hennes fina, vita matta.
Men det är nog bara nyblivensambootur. Hoppas jag.
Ost med fullpackad kundvagn. Osten är nog världens bästa sambo. Hon hjälpte mig så mycket idag ska ni veta.

Jomen nu är jag back on track.
Mitt internet vart paj i snart en månad.
Inte mycket som fungerat som det ska.
Men nu ska jag försöka vara en lite mer pålitlig bloggerska.

/Jenny
2008-08-28 @ 20:46:11 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är nog bara "nybörjar sambo otur"!!

Annars får du komma hem igen =)

2008-08-28 @ 21:28:46
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att kika in dagens fråga på min blogg! Ha en fortsatt trevlig kväll /Linda

2008-08-28 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0