Uggla och cosmopolitans

Igår var jag, Jenny och 3 till från jobbet på LIseberg och skulle kolla in Uggla som spelade där igår. Jag och Jenny skrek oss hesa medans Sandra och Henrik valde att lämna oss för Burger King. Våran lilla Tomasz stannade kvar med oss och det visade sig att han också kunde massa Ugglalåtar. Jag och Jenny kan ju bara dom lite äldre Ugglalåtarna medans Tomasz kunde dom nya väldigt bra så vi kompletterade varandra bra.

Efter konserten valde vi att gå till Heaven 23 för lite goda drinkar. Dom har nog stans godaste drinkar där faktiskt. Vi mötte upp Sandra och Henrik så alla 5 gick dit.

Väl där beställde jag och Jenny varsin Cosmopolitan. Den var så god så den tog slut jäkligt fort så det blev varsin strawberry dauqiri också. När jag skulle beställa in den tredje rundan drinkar så uppenbarade sig ingen mindre än självaste kungen av baren. UGGLA!! Han stog 1 meter ifrån mig i baren. Jag rusade till Jenny och skrek i hennes öra att Uggla tog där. Hon höll på att skita ner sig så rädd blev hon. Sen när hon insåg att han faktiskt stog där så blev hon helt till sig. Det var en härligt rolig kväll.

/Milla


2008-08-06 @ 16:36:47 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin bild på Jenny!!

2008-08-06 @ 16:52:03
URL: http://lillasyster12.blogg.se/
Postat av: mamma

Du e så söt här! (Sådan mor, sådan dotter!! ha-ha)

2008-08-24 @ 11:37:48
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0