DÅLIG UPDATE.

Vi har blivit GRYMT dåliga på det här.
Eller, åtminstonde jag. Milla är ju asgrym på att hålla sin fotoblogg igång.
Det är snarare jag som tappat stinget... Och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för.

Jag har iallafall hunnit med att fira min födelsedag 3 gånger den senaste veckan.
Först med papsens familj, sen med mamsens och sist men absolut inte minst med mina kära vännor Julia, Marie och Marielle, plus Milla och Mr.R.
19 långa år fyllde jag.

Förr brukade jag alltid bli snygg på bild, mens numer ser jag mer ut som ett mähä.
Här med min fina man.

Här klänger jag på lilla Milla. (som förövrigt bara verkar oberörd, men egentligen blir helt överumlad av min varma kärlek...)

Solstrålarna med Marie och Marre på pendeln:)

Jo. Det var en fin födelsevecka.
Mycket uppvaktning och mycket paket =) I like.
Nu är det mycket jobb som står på schemat.
Men vad gör egentligen det. Pengar uppskattas väl alltid.
Sova kan man göra senare i livet!

Nu är det faktiskt Millas tur för en update.

Jo men en sak till. Jag har utökat min elektinikgarderob med dessa sötsakerna!


Nu ska jag dra.
Ha det fent.

Puss.
/Jen
2008-12-10 @ 19:24:42 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0