Dagens låt

Jason Mray - I'm yours


Jag kan tänka mig att detta är en riktig radioplåga för de allra flesta,
men eftersom att jag så sällan lyssnar på radio har jag aldrig snappat upp artistens namn eller sångens titel.
Den här låten var på när jag kom hem (har radion på för Smulan när jag är hemifrån), och slutligen kände jag mig tvungen att googla fram namnet..
"I wont hesitate no more.." och vips, där fanns både titel, artisten och Youtubevideon.
Dagens teknik va.
Anyway. Den här låten är så otroligt skön att lyssna på. Bara stirra i taket och drömma sig bort i 3 minuter och 41 sekunder. Juuust loove it.


Ska nu försöka få till en bra avslutning på en bra dag.
Dubbla avsnitt av Sex&the city kl.23, I like.
Godis till det kanske?
Min kost är fortfarande inge bättre. Idag har jag ätit 3 rostmackor, en skål med nudlar och 3 glassar, och nu en skål med sallad.
MEN, jag är sjuk och det är okej då.

Nåväl. Ha en mysig kväll gott folk.
Puss.

/Lillstrumpan Penny

2008-07-30 @ 22:19:07 kärlek Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0