Halv två smäller det

Klockan halv två har jag en tid idag.
En tid. Hos tandläkaren. Anita heter min tandläkare. Jag har haft henne 11 år. Hon är jättesöt och väldigt snäll.
Men idag jag tänker sätta henne på plats. FÖR JAG TÄNKER INTE BORRA. Jag ska förklara hur jag kan leva ett normalt liv med ett hål i höger käktand. Klart att det kommer gå.
Min söta mor följer med och håller handen som stöd. Men hon vet egentligen lika säkert som jag att det inte kommer bli något borrat idag, men det säger hon inte högt. En mor skall alltid vara ett moraliskt stöd. Och det har hon tack för, PUSS!



Nåväl. Jag kanske borde poängtera att jag inte lider utav tandläkarskräck, utan någonting annat. Men det är jättehemligt.
Pyssokram
/Penny
2008-05-26 @ 11:31:00 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: vendela

Jag är faktiskt väldans rädd för tandläkaren. Men det är också lite superhemligt sådär. Min tandläkare ser inte så farlig ut men han använder aldrig handskar så ibland smakar det pepparkaka när han grejar i min mun. Hmm.. :/ Hoppas det går fint i alla fall!

2008-05-26 @ 11:59:54
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack :)



åh, usch för tandläkaren..

2008-05-26 @ 12:20:49
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Jozie

Jag håller din hand mentalt Jenny! Va duktig så får du nog ett bokmärke lr så :) Pyss o kram

2008-05-26 @ 16:39:41
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0