jag hatar studenter

Igår när jag kom hem från jobbet vid 24-tiden var det full fest på min gård. Det var i det jävla studenthuset mittemot. Ca 50 pers satt ute på gården och grillade. Dom hade dragit ut bord och stolar. Dom spelade hög musik, skrek och sjöng. Till råga på allt så var det nån töntig chalmerist (jag antar han gick på chalmers för han var en tönt) som drog fram en gitarr och började skråla. Jag la in bomull i öronen och läste en bok med en kudde över huvudet. Tillslut somnade jag. Halv tre i natt vaknade jag av att det var tyst. Jag tog ut mina bomullstussar och tänkte att om 4 timmar ska jag gå upp till jobbet igen. Jag totaldeckade igen.

Idag är jag skittrött. Och ikväll ska jag hämnas på studenthuset. Jag ska skrika, skråla och spela punk på högsta volym. (Jag tror att chalmerister hatar punk).

/Milla
2008-05-31 @ 08:41:33 saker vi tycker är fel Permalink


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nepp dom ska ha en talang ;)

2008-05-31 @ 09:55:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: äsch du får pengar iaf ;)

2008-05-31 @ 10:04:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0