Mode a´la 1990

Är hemma hos mamma nu och hon visar en hemmainspelad film som hon spelade in 1990. Det är film med våran gamla hund Cindy, mamma har permanentat hår och tofs, urblekta jeans som är breda upptill och smala nere, rosa tröja och svart skinnväst. På ett ställe i filmen satt hon och skrev skrivmaskin. Hihi.

Sen dyker jag upp i filmen. Jag har också permanentat hår, STORA glasögon och vita hängselbyxor. Haha. Jag var 12 år då. Kolla i ett gammalt inlägg så kan ni tänka er hur snygg jag var 1990.

/Milla
2008-05-07 @ 11:41:20 kärlek Permalink


Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Hehehe tänkte väl det!
Sunshine suger! Är Galazy nåt att hänga i julgrannen då?

Tycker det verkar sjukt bra, ska du köpa Wii Fit eller Super Smash Bors: Brawl. Det spelen skulle jag köpt om jag hade en wii!

Hehe jag är född 1990! Bra år alltså.
Vad ska du hitta på idag då?
Ha en bra onsdag!

2008-05-07 @ 11:49:51
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: monika

Jamen, du har skrivit fel ålder på Jenny 2004. Det står att hon e 19 då!!

2008-05-08 @ 21:09:30
URL: http://ensamamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0