Morgonstund

Okej, Milla. Idag kommer du fanimig inte undan.
Igår kommer jag punktligt hem till Camilla och förväntar mig ett tufft, hemskt träningspass.
MEN, Milla sover. Och hon lyckas till och med att övertala mig att skippa mitt efterlängtade tränngspass, för att slappa i parken.
Hm. Den gubben går inte. Men eftersom att du tjatar så hiiiiimla mycket och jag är så hiiiiiiimlans snäll, så VISST.

Och imorgon blir det Tyskland. Om min plånbok tillåter det, då jag har 4 studentpresenter att haffa tills på fredag, och en 20-årspresent att kirra tills tisdag.
Men Jenny, hon har flyt.

Nu, lite havregrynsgröt, sen tar jag tian hem till dig!
/Penny
2008-05-28 @ 09:48:05 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

va!! ska du till tyskland?? de har du inte sagt till mig//kram mami

2008-05-28 @ 21:22:40
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: Jozie

Du får inte stå så nära räcket på båten Carl-Gustaaaaf. Du kan falla ner på den vattnet där (läses med tysk drottning Silviabrytning)! Pyss o kram

2008-05-28 @ 21:45:13
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0