ny på gymet

I Augusti skaffade jag ett gymkort. Jag skulle bli sååååå duktig och biffig. Yeah right. Jag tränade 6 ggr sen var det inte kul mer. Förra veckan ringde underbart snälla Jessica som jobbar på gymet och undrade vad som hänt. Jag skämdes och bestämde tid med min PT så idag gick jag igenom övningar med honom. I´m back. Nu känner jag mig halvdöd. Men jag kände också att jag orkar mycket mer nu pga att jag slutade röka för ett halvår sen. Så nu har jag lovat att komma på torsdag och träna igen. Jippi.

Tobias som hjälper mig på gymet och gör mina program är helt grym som orkar stå ut med mig. Jag hatar situps. Jag hatar det verkligen. Vilket förmodligen syns på min mage. Han lurade upp mig på en gigantisk boll som jag skulle göra situps på. Men jag höll på att ramla av. Då testade vi en annan grej där jag skulle ligga och dra upp knäna på en grej ovanför huvudet. Visst. Ser jag vig ut eller nåt?? Det slutade i katastrof så jag fick gå till en maskin som han kallade elektriska stolen. Där skulle jag luta mig framåt med hjälp av min "lilla" mage. Det funkade bra och jag gjorde 15 övningar. Sen trodde jag att jag skulle dö. Men nästa gång SKA jag klara mer.




/Milla
2008-05-19 @ 13:56:10 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tränar du ofta på world class? :)

2008-05-19 @ 21:02:09
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Klart du KAN!

Mamma

2008-05-20 @ 13:17:14
URL: http://vonsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0