Jag har världens bästa chef

Jag måste erkänna. Jag har nog den bästa och snällaste chefen i hela världen. Jo, det är sant. Jag kan verkligen säga så om honom.

Han har 2 små söta barn och en underbar sambo. Båda jobbar och ibland behöver dom barnvakt. Självklart ställer jag upp för jag älskar barn och jag hjälper gärna till när det behövs.
På julafton ska vi som sagt till Alperna allihop. Jag, min chef, hans sambo och deras 2 barn. Anledningen till att jag ska med är ju för att passa barnen i barnbacken. Inte mig emot. Jag har aldrig åkt skidor så whatever. En liten semester på 2 veckor är ju inte fel.

Igår berättade chefens sambo att hon köpt nya skidor och pjäxor och jag kunde få hennes gamla. Coolt tyckte jag. Nu kan jag ju prova att åka skidor. Och idag berättade min chef att han köper ett helt nytt skidställ till mig eftersom jag passat deras barn.

Dom är världens bästa!!! Thank you!!

/Milla

2008-11-19 @ 18:30:24 sånt vi tycker är bra Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Kan du inte komma hem till mig som barnflicka ett tag?

Annars är det orättvist mot Jessica o Jesper ;)

När Jenny va liten va du här mycke mer!! (Fast du va lite yngre då med iof.....)

2008-11-20 @ 21:21:20
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0