idolhora

Ok. Jag måste erkänna. Jag har blivit en idolhora som följer idol slaviskt. Varje fredaga klockan åtta måste jag vara vid teven. Till varje pris. Jag bangade tillochmed att äta ute med R bara för att jag inte skulle missa idol.
Detta är femte året idol visas på TV. Jag har aldrig följt det innan. ALDRIG. Men nu. Jag är beroende.
Ibland är alla jättebra. Vissa dagar suger dom. Idag var dom flesta riktigt bra. RockRobin var grym idag. Jag var hundra på att det var han som skulle åka idag, men nu är jag tveksam. Jag tror Sepideh ryker idag. Hon var riktigt kass idag. Jag tyckte tom att Kevin var bra idag. Men självklart vill jag att lilla söta duktiga Alice ska vinna. Hon är ju bäst av alla.

Pyss o kram från idolhoran Milla

2008-10-24 @ 22:22:22 vad vi gör för konstiga saker Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0