Jävla fredag! (just my luck..)

Hurtigare än en mört är jag!
Halv sju hoppade jag in i duschen imorse, och var färdigsminkad och fräsch klockan sju.
Då gick jag och la mig i sängen igen och mööös, tills det var dags att ge sig av..

Mot Borås!
Allt gick ju så bra tills jag skulle hoppa på bussen på Nisseplatsen, då han säger att han inte tar Västtrafiks Maxirabatt Hundrakort, för det är SJ's buss! "Du har fyra minuter på dig att springa och ta ut kontanter..."
Förvirrat sprang jag tjugo meter och insåg att det är 100 till närmsta bankomat, så jag sprang tillbaka till herr Busschauför och bad om att få betala mina tjugiotvå kronor och få åka med ändå... "Hopp in!" sa han och det var kirrat.
Väl framme i Borås sätter jag mig snällt och väntar in buss nummer 8 som ska ta mig till Borås Lasarett, och när den äntligen kommer får jag vara med om herr Grinig Busschaufför. Han tog inte heller mitt hederliga maxirabattkort.
Jag fick ta en taxi till slut. Som tog mig till ingång 4B. 
Väl inne hos sköterskan säger hon att HON ska skicka en remiss till Sahlgrenska sjukhus, eftersom jag nu precis bytt region, via flytten för 3 veckor sen...

Suck. Äntligen hemma. Pusta ut.
 
Färdgodis och bok hade jag som tur var förberett mig med...


Hemma fick jag mig en riktigt fin överraskning.
Mina två såå efterlängtade skivor hade kommit!

eMiL Jensen - Orka då
&
DeVotchka - How it ends




Miss Missnöjd Jenny.
PUSS.
2008-09-19 @ 13:32:32 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: Dennis

Nice musiksmak du har! :)

2008-09-20 @ 10:14:12
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Ebba

sv: aa hellerhur! hon är söt :)

2008-09-20 @ 11:08:58
URL: http://behindmyshell.blogg.se/
Postat av: monika

Hmmm...... Så de kan bli!

2008-09-20 @ 21:57:12
URL: http://ensamamamman.blogg.se/
Postat av: monika

Ni uppdaterar ju alldeles för sällan!!

2008-09-21 @ 22:25:30
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0