Lördagen

Igår var en riktig kanondag! Både jag och min kära jobbade kort dag, så efter jobbet gick vi till Hard Rock och åt. Och åt. Och åt och åt och ÅT! Helt otroligt vad stora portioner! Men deras vårrullar, dom är värde pengarna, om inte DET DUBBLA. Mmm...
Efter myset där åkte vi till Stigbergs och bowlade på Interbowling. Har inte bowlat på år och dar, men grymt roligt var det! Jonathan vann med 70 poäng, men varför klaga.. Bowla borde man ju verkligen göra oftare! Så lättsamt och roligt. Och sällskapligt.
Sen åkte vi hem och mös bara och lyssnade på musik och låg i soffan.. Spelade lite Little Big Planet.. Hehe;)


min babe o jag :)

Nu är det söndagsmys med farfar och bingolotto.
Javisst, det är mys varje dag numera!
Ha det fint,
pussss/
jen
2009-01-18 @ 20:47:41 Kusinen Permalink


Kommentarer
Postat av: monika

Va kul det lät med bowling =) Har jag inte heller gjort på evigheter! Kanske vi skulle kunna göra med barnen ngn gång. Om dom inte åker med klotet på banan förstås.... ;) Kram!

2009-01-19 @ 14:38:40
URL: http://ensamamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0