Onsdagslyx!

Härliga dag!
Vaknade först 1230 men kände att "Mjeeeh, jag kan dra mig ett tag till.."
Vaknade 1330 och kände att det va dags. Tog på mig kläderna och bredde mig en smörgås. Gick mina tjugo meter och vips låg jag inne på solariumet och gottade mig! Var färdig där efter tjugo minuter, gick tillbaka hem och tog på mig pyjamasen och la mig i soffan...
Det här e att gotta sig på högst nivå!


Kl. 1645 ska jag möta Milla och Milad på Vasaplatsen. Fram tills dess är bara datorn, nutellamackor och en lååång dusch planerna.
Sen efter en liten fika åker jag och Milla vidare till P-man och P-girl som igår köpte RockBand till PS! Så ikväll blire rock'n'roll! Hehe..

Nu ska jag hoppa ner i Nutellaburken!
So long suckers!
Pusssss
/Jen
2009-01-28 @ 15:06:20 Kusinen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0